تاریخ 1395/09/15         ساعت 08:10:29     گروه خبری شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان

ارتباط رودروی مدیران با کارکنان می تواند ، درصد تحقق برنامه های شرکت را بالا ببرد .

 
 
 
 
 
 

دکتر سرائیان در جلسه دیدار با کارکنان مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان ضمن بیان این مطلب افزود : هدف از برگزاری جلسه دیدار با کارکنان تبیین برنامه ها و سیاست های شرکت است، از این رو اعتقاد داریم مشارکت کارکنان در اجرای صحیح برنامه ها درصد تحقق اهداف را بالا می برد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این جلسه به لزوم تغییر نگرش و تفکر براساس فناوری های نوین تاکید کرد و اظهار داشت: از آنجائی که برنامه ها باید همواره با اصول روز کسب و کار مطابقت داشته باشد، نوع نگرش و تفکر همه ما نیز باید به موازات فناوری و دانش روز تغییر کند.

وی به لزوم به کارگیری IT در حوزه های کاری شرکت اشاره کرد و افزود : همه کارکنان در هر جایگاهی که فعالیت دارند، باید به دانش IT آن حوزه مسلط باشند.

دکتر سرائیان، حفظ و ارتقاء برند را در گرو رضایت مشتری دانست و خاطرنشان کرد : اگر همواره، رضایت مشتری را در ارائه خدمات و پشتیبانی آن کسب کنیم ، در واقع به حفظ برند شرکت مخابرات ایران کمک کرده ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نقطه آغاز و پایان فعالیت ها را «مشتری» دانست و اظهار کرد : نیاز مشتری ست که نوع خدمات و برنامه های ما را مشخص می کند .

وی از «تحول» به عنوان یک تغییر بنیادی یاد کرد و افزود: تغییرات در روشها به تسریع در به ثمر نشتن کارها منجر به تحول شده و خروجی آن خدمات مطلوب و ارائه محصول مورد نیاز مشتری خواهد بود.

دکتر سرائیان، به تشرح برنامه ره نگاشت تحول شرکت پرداخت و گفت : در برنامه تحول، به نیروی انسانی براساس شایسته سالاری و استفاده از فرصت برای ارتقاء به جایگاه های مدیریتی نگاه ویژه ای شده است، چرا که کارکنان یکی از سه سرمایه اصلی شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان، ضمن تقدیر از تلاش کارکنان در پیاده سازی برنامه تحول از آنان خواست همواره با تغییر نگرش و خلق ایده ، برای تحقق اهداف کلان شرکت بکوشند. 

نام
آدرس پست الکترونیکی  
متن نظر  

کد فوق را اینجا وارد کنید